رضایت 92درصدی شهروندان از خدمات اورژانس نیشابور

به گزارش فروشگاه های میهن، خبرگزاری خبرنگاران-رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور از افزایش 18 درصدی رضایت مردم از خدمات اورژانس 115 نیشابور در اسفند ماه 99 نسبت به مدت مشابه سال گذشته اطلاع داد.

رضایت 92درصدی شهروندان از خدمات اورژانس نیشابور

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در نیشابور ،رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور اظهارکرد: تعداد کل ماموریت های اورژانس 115 در اسفند 99 دو هزار 40 مورد بوده است که 219 ماموریت، تماس با شهروندان اجرا شده است که از این تعداد 179تماس پاسخ داده شده و 40 مورد پاسخ داده نشده است.

مصطفی افشارنیک اضافه نمود: از تعداد 179 تماس پاسخ داده شده 166 مورد ماموریت شهری (76 درصد) و 53 مورد ماموریت جاده ای (24 درصد) بوده است که از 179 مورد تماس 172 مورد شهروندان رضایت کامل و تنها 7 مورد رضایت نسبی داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 18 درصدی حدود 92 درصد رضایت مردم را از خدمات اورژانس 115 در بر داشته است.

وی ادامه داد: براساس دستورالعمل های سازمان اورژانس کشور، ماهانه حدود 10 الی 20 از درصد از کل تماس ها توسط مسئول رضایت سنجی مورد پایش قرار می گیرد تا عملکرد کارکنان اورژانس 115 به دقت رصد گردد.

مسئول اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور توضیح داد: از ابتدای فروردین 1400نظرسنجی پیغامکی فعال شده است بدین صورت که بعد از انجام هر ماموریت یک پیغام نظرسنجی در مورد نحوه ارائه خدمت برای مددجو ارسال می گردد و نظر وی در مورد خدمت اجرا شده سوال می گردد تا پس از دریافت بازخوردها برنامه ریزی جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mihanshops.ir شناسه مطلب: 911

به "رضایت 92درصدی شهروندان از خدمات اورژانس نیشابور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت 92درصدی شهروندان از خدمات اورژانس نیشابور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید