طرح اشتراک سالانه در توییتر عرضه شد
به گزارش فروشگاه های میهن، توییتر گفت برای سرویس اشتراکی توییتر بلو که شامل تیک احراز هویت است، اشتراک سالانه عرضه می نماید که نسبت به قیمت اشتراک ماهانه، ارزانتر تمام می گردد.
به گزارش ایسنا، کاربران می توانند با پرداخت 84 دلار، اشتراک سالانه سرویس توییتر بلو را خریداری نمایند در حالی که قیمت اشتراک ماهانه توییتر بلو در نسخه وب، هشت دلار و در دستگاه های اپل، 11 دلار است.
توییتر خاطرنشان کرد این تخفیف در کشور هایی نظیر آمریکا، کانادا، انگلیس، ژاپن، نیوزیلند و استرالیا موجود خواهد بود.
از زمانی که ایلان ماسک، توییتر را در اکتبر گذشته به قیمت 44 میلیارد دلار خریداری کرد، تغییراتی را در این شرکت شبکه اجتماعی شروع نموده که شامل طرح اشتراک نو برای توییتر بلو است.
تیک احراز هویت پیش از این به حساب های کاربری سیاستمداران، شخصیت های معروف، خبرنگاران و چهره های سرشناس دیگر اختصاص داشت. اما با گزینه اشتراک که با هدف تقویت عایدی توییتر در سال میلادی گذشته معرفی گردید، همه کسانی که حاضر هستند پول پرداخت نمایند، می توانند این تیک آبی را دریافت نمایند. ماسک اوایل دسامبر خاطرنشان کرد مشترکان این سرویس، تنها نصف تبلیغات در توییتر را مشاهده خواهند کرد و تا سال آینده، سطح بالاتری از عدم نمایش تبلیغات فراهم خواهد شد.
در همین حال وب سایت اینسایدر به نقل از منابع مطلع گزارش کرد: توییتر میخواهد 50 کارمند دیگر در واحد محصول این شرکت را ظرف هفته های آینده اخراج کند. توییتر بلافاصله پس از آن که به مالکیت ایلان ماسک عایدی، 50 درصد از کارکنانش را اخراج کرد. این اخراج ها پس از گذشت شش هفته از اظهارات ایلان ماسک گزارش شده که به کارکنان توییتر گفته بود اخراج های بیشتر در کار نخواهد بود و ممکن است شمار کارمندان توییتر را به کمتر از 2000 نفر برساند.
ماسک در نوامبر گفته بود توییتر با افت شدید عایدی به علت کوچ آگهی دهندگان روبروست.
یک مدیر ارشد تبلیغاتی در جلسه ای که با کارمندان داشت، فاش کرد عایدی توییتر در سه ماهه چهارم، حدود 35 درصد کاهش یافت و به 1.025 میلیارد دلار رسید.
بر اساس گزارش رویترز، کاهش تعداد کارمندان که شامل کارمندان واحد نظارت بر محتوا بوده است، بیم و نگرانی نسبت به افزایش انتشار محتوای نفرت پراکنی در توییتر را برانگیخته است.
منبع: فرارو